18 Şubat 2022 Cuma

İyi ki varsın…

 




Hani yıldızlar anlaşır da,
İki kalbi buluşturur ya,
Kaç yılda bir denk gelir,
Ya da gelmez bilinmez,
Senle benim hikâyemiz bu.
Sanma ki sana hiç kırılmadım,
Yıllar içinde hiç yorulmadım,
Bazen sonuna geldim,
Feveran ettim ama
Seni sevmekten hiç bıkmadım.
Söylediğim kadar
Söylemediğim sözler var,
İnan onların da bir hikâyesi var.
Birkaç "Yetti artık"
Birkaç "Bitti bu iş"
Ve birçok, birçok "Seni seviyorum".
İyi ki geldin,
İyi ki sevdim,
İyi ki kaldın,
İyi ki varsın.
İyi ki geldin,
İyi ki sevdim,
İyi ki kaldın,
İyi ki varsın.
İyi ki…
Sanma ki ben hiç yanlış yapmadım,
Aşkın telaşında kaybolmadım,
Bazen sükûtu seçtim,
Bertaraf ettim ama
Seni sevmekten hiç bıkmadım.
Söylediğim kadar
Söylemediğim sözler var,
İnan onların da bir hikâyesi var.
Birkaç "Hiç olmamış"
Birkaç "Yakışmamış"
Ve birçok, birçok "Seni seviyorum"
İyi ki geldin,
İyi ki sevdim,
İyi ki kaldın,
İyi ki varsın.
İyi ki geldin,
İyi ki sevdim,
İyi ki kaldın,
İyi ki varsın,
İyi ki…
Söylediğim kadar
Söylemediğim sözler var,
İnan onların da bir hikâyesi var.
Birkaç "Üzme beni",
Birkaç "Tut elimi",
Ve birçok, birçok "Seni seviyorum".
İyi ki geldin,
İyi ki sevdim,
İyi ki kaldın,
İyi ki varsın,
İyi ki…

1 yorum: