22 Ağustos 2021 Pazar

Bir martı gibi uçup geçer hayat

Nereden başlasam? Cümleler  gelip geçerken   trene yetişmeye çalışan bir yolcu gibiyim. Karalamak istediklerim, sorular sorulup cevaplar verilmiş, hepsi zihnimde ve yine de olmuyor. Kafamın içinde birçok ses, her birİne kulak vermeye çalışırken yine olmuyor.  Biri “ boşver” der, kimi isyanlarda, “gülüp geç, değmez” diyenden ve ısrarla umuttan bahseden var.  Yorgunum. Şu an tek bildiğim, yorgunum. Yorgunluğumu eski, hisli şarkılarla yutkunuyorum.  Yudum yudum içiyorum anlatılmaz huzuru. Kelimeler solgunlaştı, önemsiz kaldı yazılacaklar. Dizelerde yaşayan duygular sarmalayıp götürdü beni. 


Gözlerim yumulu etrafıma bakınıyorum,  kalbimi dinliyorum.   Aşk’ın sığınağı, hayattan öte memleketim, yüreğim.   Ah be hayat. Allı pullu, şenlikli bayramların, renksiz günlerin, dizginlenmemiş hırsların, inişlerin, yokuşların, her şeyinle  uzak dur benden.  

Tek bir dilek diledim,  içinde  sadece Aşk olsun istedim.   Sinsice sokuldun hayat.   

Neler yazmadım ki sana, nasıl da duvarları yumruklattın bana.

Ben senden vazgeçsem de, yüreğim bırakmadı.  Aşk bende, ben aşkta, gelip geçti yıllar. 


Gönlümdeki cennet bu yaşlı gezegende mecnun.  Kahırlar, yalanlar, sahte seraplar, bir hengame ki bitmez.  Bir huzur veren  aşk yüreğim. Yaslanıp uykuya daldığım, içimin yaralarını tek tek öpüp iyi eden yüreğim. Ne olur karanlık çökse, korkular yağsa, bir tek canım var alacağın, aşk ise hep  bana kalacak.   


eylül





 

 

 

1 yorum:

  1. "...Ne olur karanlık çökse, korkular yağsa, bir tek canım var alacağın, aşk ise hep bana kalacak..."

    YanıtlaSil