20 Mayıs 2012 Pazar

Aşk için

Buram buram tütmekte ruhum, yüküm  ağır ve Aşk nazende.  Hayat damgalı herşeyi bırakıp yoluma devam ederken  hayallerim kadar özgürüm.  Hayallerim.  Öyle ulaşılmaz hayallerim olmadı diye düşünüyorum, hırsım olmadı, bildiğim bu.
Tek hayalim, Aşk olmak. Delice, kalbimi durduracak yoğunlukta bir arzu.  Şekli, koşulları, tarifi, ifadesi olmayan bir Aşk diledim.  Senaryolarda geçmeyen, kitaplarda yazılmayan, mucizevi bir hissin içinde olmak istedim, tüm varlığımla.  İlk zamanlar ve sonraları da dahil, düşüncelerim hiç yoğunlaşmadı bu konuda, hatta bunun farkında bile olmadım, şu an'a kadar. 
Nasıl olacak, nedir, kimdir, hangi gün, nerede?-bu soruları kendime hiç sormadığımı fark ettim.
Kalp ağrısını bildiğimi sanmıştım,  Aşk'tan, içine sığamayan Aşk'tan kalbine ağrılar girer.  Herşeyini teslim etmek istersin,  yaşanmamış tüm zamanını silmeye, Aşk için yeniden doğmaya hazırsın...

eylül

1 yorum:

  1. Emin misiniz?:))hani aşk güzeldir ama sonradan beraberinde bir dolu da acı getirir:((ama eminseniz sorun yok:)umarım dileğiniz en kısa sürede gerçekleşir...

    YanıtlaSil