13 Şubat 2018 Salı

Aşk ile




Aşk... Aşk, "gitme" der, acımasız  gelir, "git" demeye çalışır, beceremez.
"Bilmiyorum"  der, kendisini gerçekten isteyip istemediğimizi bilmek için.
Aşk, ne der?.. Aşk, Aşk gibi, tarifi yok. Sadece "biz" olandır Aşk. 

Aşk. Ne sağda, ne solda, ne yukarıda, ne aşağıda, Aşk Aşk'ta. Biz; sağın solunda, solun sağında, yukarının aşağısında, aşağın yukarısında... Biz, Aşk'ız...

Aşk hali; düşünemezsin, anlatamazsın, Aşk olup yüreğini yaşamak istersin. 
Aşk, seni tarif edemem ki, sen Aşk'sın.  Gökkuşağının renklerine bulanan bir gülümsemesin sen.  


Aşk...

Geldiğini anlamıştım, 
Hissettim desem...
Kapıya yaklaştım,
Çalmanı bekledim.
Elini uzattın,
Biliyorum, hissettim.
Gözlerimi kapattım, 
Bekledim.
Bekledim.
Ne ses, ne ışık kaldı,
Bir Sen, bir Ben
ve bir kapı çalışı,
Beklenen. 

Sonra,
Ne adımların duyuldu,
Ne benim iç çekişim.
Gitmiştin.
Yağmur kokusu,
İki ıslak  ayak izi, 
Senden bana kalan...

02.01.2001

Aşk...

...eğer  ne yapacağını benden söylememi bekliyorsan ve bunu  bana sorarken, hislerin  kulağına cevabı fısıldıyorsa, güven fısıltıya...



eylül 

1 yorum: